Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Viva Mare Hotel Spa este situat in zona Eftalou, in apropierea statiunii Molyvos, pe coasta nordica a insulei Lesbos.


Hotelul se afla intr-o zona linistita, cu acces direct la mare, fiind potrivit pentru sejururi de relaxare.


Aeroportul International Mytilene se afla la aproximativ 60 - 65 km distanta, iar transferul dureaza in jur de 1 ora si 15 minute.


Centrul statiunii Molyvos, cu portul, tavernele traditionale, magazinele si castelul medieval, se afla la aproximativ 1,5 km distanta.


Cea mai apropiata plaja este plaja privata a hotelului, situata chiar in fata proprietatii. Plaja este cu pietris si intrare lina in apa, cu sezlonguri si umbrele puse la dispozitie oaspetilor.


Hotelul dispune de o gama larga de facilitati, fiind una dintre cele mai bine echipate unitati de cazare din zona. Exista mai multe piscine exterioare, inclusiv piscine pentru copii, precum si o piscina interioara.


Zona de spa ofera servicii de relaxare precum sauna, baie de aburi si tratamente de wellness, disponibile contra cost. Oaspetii au la dispozitie sezlonguri si umbrele la piscine si la mare, gradini amenajate pentru plimbare si relaxare, precum si zone comune generoase. In cadrul hotelului functioneaza un restaurant principal, baruri la piscina si bar interior. Wi-Fi este disponibil gratuit in toate zonele hotelului, iar parcarea privata este gratuita.


Pentru copii exista spatii dedicate si activitati organizate in anumite perioade. Hotelul ofera, de asemenea, servicii de divertisment si seri tematice.


Camerele sunt amenajate confortabil si sunt potrivite atat pentru cupluri, cat si pentru familii. Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, baie privata cu dus sau cada, TV, mini frigider, balcon sau terasa si Wi-Fi gratuit. Unele camere ofera vedere spre mare, iar altele vedere spre gradina sau piscine. Curatenia se face regulat, iar lenjeria si prosoapele sunt schimbate periodic.


Viva Mare Hotel Spa ofera regim de masa Bed and Breakfast, Half Board si All Inclusive.


Micul dejun este de tip bufet american si include mai multe variante de oua, sunca, carnati, branzeturi, croissante, placinte si diferite tipuri de paine. Sunt disponibile salate proaspete, fructe proaspete si din compot, produse de patiserie si deserturi. Exista statii de gatit pe loc pentru waffles si clatite. Bauturile sunt self-service si includ cafea, ceai si suc de portocale.


Pranzul este servit sub forma de bufet si include cel putin sase feluri principale, cu preparate din pui, vita, porc si peste. Sunt disponibile paste, orez, garnituri calde, o selectie bogata de salate proaspete si specialitati locale precum tzatziki, salata de vinete, salata de oua sau salata ruseasca.


Cina urmeaza aceeasi structura ca pranzul, cu preparate variate si salate, la care se adauga preparate speciale precum creveti, somon, peste proaspat, fripturi si seri tematice cu prezentari culinare, cum ar fi gyros sau porc intreg gatit. Sunt oferite deserturi, produse de patiserie si o selectie variata de fructe.


Bauturile incluse in regimul All Inclusive sunt disponibile intre orele 13:00 si 21:00 si includ bauturi racoritoare locale precum suc de portocale, lamaie, cola si soda, precum si bauturi alcoolice locale, ouzo, vin alb si rosu si bere draft.


Viva Mare Hotel Spa este recomandat turistilor care isi doresc un sejur relaxant la malul marii, intr-un hotel cu facilitati multiple, regim All Inclusive si acces facil catre Molyvos. Este o alegere potrivita pentru familii, cupluri si grupuri organizate, inclusiv sejururi tematice sau de sarbatori, datorita serviciilor complete, piscinelor, zonei de spa si ofertei variate de masa.
********** ********** CONDITII GENERALE DE REZERVARE Se aplica in lipsa conditiilor specifice publicate in oferta serviciului sau a pachetului de servicii oferit. Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorii impun conditii speciale de anulare. TERMENE DE PLATA OFERTA STANDARD: - 30% din pretul pachetului turistic - la inscriere; - 70% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii; CONDITII GENERALE DE ANULARE / PENALIZARI OFERTA STANDARD: - 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile - 60 zile inaintea plecarii; - 60% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile - 30 zile inaintea plecarii; - 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii. NOTIFICARI SUPLIMENTARE: - Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. - In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea. - Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EARLY BOOKING conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard. - Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari (daca se aplica) si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii. - Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera. - PROMOTIE Copiii calatoresc gratuit - doar insotiti de parinti. Copiii cu varsta mai mica de 12 ani achita doar taxele de aeroport, in valoare de 95 eur/pers. si suplimentul de cazare (acolo unde se aplica). Oferta este disponibila in limita a 10 locuri/ cursa. Oferta NU se aplica programului Smart Vila. Atat pentru ofertele EARLY BOOKING cat si STANDARD se aplica penalizare 100 %: - in cazul anularii rezervarii cu mai putin de 31 zile inainte de data plecarii; - in cazul in care calatorul nu se prezinta la program; - in cazul in care calatorul nu este lasat sa treaca una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate Agentiei; - in cazul in care calatorul nu respecta conditiile generale ale Agentiei, prezinta acte incomplete sau false, nu are pasaport sau nu achita integralexcursia in termenele stipulate; Aceste conditii de plata si penalizari sunt general valabile. Ofertele speciale pot avea conditii de plata si retragere specifice. Aceste conditii speciale sunt comunicate odata cu oferta si fac parte integrala din contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice. Calatorii pot transfera pachetul de servicii de calatorie unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare (taxa modificare nume, taxa anulare,etc). De fiecare data cand apar situatii neplacute determinate de imposibilitatea de a calatori, TourOperatorul si partenerii sai depun toate diligentele pentru a gasi solutiile cele mai potrivite. Totusi rezolvarea acestor situatii este dificila si de aceea recomandam incheierea de asigurare de calatorie cu acoperirea evenimentelor sanatate, renuntare la calatorie, intarzieri si chiar bunuri (bagaje)! Numarul minim de persoane necesar pentru realizarea programului este de 100 persoane/cursa. Incetarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie si dreptul de retragere inainte de inceperea executarii pachetului: Calatorul poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care calatorul inceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, acesta poate fi obligat sa plateasca agentiei de turism organizatoare o penalitate de incetare adecvata si justificabila.In contractul privind pachetul de servicii de calatorie pot fi prevazute penalitati de incetare standardizate rezonabile, in functie de momentul incetarii contractului inainte de inceperea executarii pachetului, precum si de economiile de costuri si de veniturile prevazute, generate de executareaalternativa a serviciilor de calatorie. In absenta unor penalitati de incetare standardizate, valoarea penalitatii de incetare corespunde pretuluipachetului, din care se scad economiile de costuri si veniturile generate de executarea alternativa a serviciilor de calatorie. La cererea calatorului, agentia de turism organizatoare prezinta o justificare pentru cuantumul penalitatilor de incetare. PACHETELE DE SERVICII TURISTICE PENTRU SEZONUL 2026, INCLUD: - transport cu avionul; - 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina; - cazare si masa conform ofertei; - transferuri aeroport - hotel / vila - aeroport; - asistenta turistica la destinatie in limba romana si engleza pentru Insula Lesbos. - taxele de aeroport si catering (se pot modifica). Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna Octombrie, anul 2025. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora. NU SUNT INCLUSE IN PACHETELE DE SERVICII TURISTICE: - asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata); - asigurarea storno (optionala); - excursiile optionale. OBSERVATII: - DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: CARTE DE IDENTITATE SAU PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC SAU TEMPORAR; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT; - ACESTE PROGRAME NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE; INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE: Modificari importante! Taxa de statiune (city tax) devine acum taxa pentru rezistenta la schimbari climatice(climate crisis resilience tax) si va fi valabila incepand cu data de 01.01.2024 in valoare de: Perioada 1 Martie - 31 Octombrie: Hoteluri - 2,00 euro/camera/zi, 1- 2 stele; - 5,00 euro/camera/zi, 3 stele; - 10,00 euro/camera/zi, 4 stele; - 15,00 euro/camera/zi,5 stele, - 2,00 euro/camera/zi, studiouri - 15,00 euro/unitate/zi, case de vacanta sau vile(> 80 mp), IMPORTANT! Puteti opta pentru o asigurare combinata STORNO si DE SANATATE. Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei. Va recomandam sa va incheiati, inainte de plecare, o asigurare DE SANATATE pentru calatorie. Aceasta are valabilitate in toate tarile si poate sa acopere de la riscurile de baza (imbolnaviri, accidente, urgente stomatologice, repatriere sanitara sau in caz de deces) pana la toate riscurile de calatorie, inclusiv pierderea/ furtul/ deteriorarea bagajelor, anularea plecarii in strainatate, falimentul companiei aeriene etc. INFORMATII LEGATE DE DOCUMENTELE DE CALATORIE SI VIZE Cetatenii romani nu au nevoie de viza pentru a calatori in Republica Elena. Intrarea in Republica Elena este permisa cu pasaportul sau cartea de identitate in curs de valabilitate. Pentru verificarea conditiilor particulare de intrare si sedere prevazute de legislatia elena, va recomandam consultarea informatiilor oficiale furnizate de autoritatile grecesti: - Ministerul Afacerilor Externe al Greciei (www.mfa.gr) - Ambasada Greciei din Bucuresti (www.grembassy.ro) - In cazul pierderii/furtului documentelor de calatorie cetatenii romani pot contacta: - Ambasada Romaniei la Atena - Sectia Consulara: Telefon 00302106728879 sau 00302106728875 - Consulatul General al Romaniei din Salonic: Telefon 00302310340088 sau 00302310340089. Numere de telefon de urgenta ale autoritatilor publice din Republica Elena - 112 - Numar general de urgenta - 100 - Politia elena - 166 - Asistenta medicala de urgenta - 199 Pompierii - 171 - Politia turistica - 0030 210 5284209 si 0030 210 5284121 - politia rutiera Atena - 00302107793777 - prim ajutor in caz de otravire FORMALITATI LEGATE DE SANATATE Sistemul medical Asigurarea medicala este obligatorie in Republica Elena. Va recomandam cu insistenta sa incheiati o asigurare medicala de sanatate sau sa obtineti Cardul European de Sanatate inainte de a pleca intr-o calatorie. Daca va imbolnaviti sau aveti un accident pe durata unei sederi temporare intr-un stat membru UE, formularul E112 sau Cardul european de asigurari sociale de sanatate va va da acces la ingrijirile medicale necesare Acest Card va va permite sa primiti asistenta medicala necesara in timpul sederii dumneavoastra temporare in orice tara a Uniunii Europene. Mai multe detalii gasiti la adresele: www.cnas.ro si www.ceass.ro. Este bine ca asigurarea medicala suplimentara sa fie valabila in toate tarile. In baza unei asemenea asigurari, facultative, aveti acces la serviciile de urgenta atat din sistemul public de sanatate, cat si din cel privat (in functie de tipul politei de asigurare). La incheierea unei asemenea asigurari verificati coordonatele partenerului societatii de asigurare in tara de destinatie si de tranzit. - ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans; - procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului; - pentru infanti (copii 0 - 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment; - clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; - descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta - pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive) - transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme; - conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-I insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro; - persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite); - agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu; - tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program. - distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor; - hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii; - pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor; - in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica fara bani numerar (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;

Harta

 
WhatsApp Alert