Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Zenith Seaside Hotel este o stațiune de 4 * care cuprinde frumusețea Mării Egee, cu o combinație de împrejurimi fantastice și caracteristici tradiționale. Pe lângă camere relaxante și prietenoase, zone de piscină spațioase, o frumoasă față de plajă și pachete cu valoare totală all-inclusive, Zenith Seaside Hotel oferă facilități noi și inovatoare, făcându-vă o vacanță mai relaxantă și mai memorabilă.
Facilitati Camere

Baie cu cabină de duș

Uscător de păr

Mini Bar

Prosoape de plaja

Papuci de casa

Televiziune prin satelit - Ecran plat 32 "

WiFi gratuit

Aer conditionat

Telefon cu linie directă

Facilități pentru prepararea de ceai și cafea serviciu de curatenie zilnic

Sticlă de apă minerală în ziua sosirii

Seif

 

Localizare

Faliraki se află la 43 km de cazare, în timp ce Kallithea Rhodes este la 44 km de proprietate. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internațional din Rhodos, la 45 km de proprietate

Facilitati Hotel

SC POSADA SA | RO156043 | J03/69/91 | Licenta de Turism nr. 1385/07.03.2019 | Polita de Asigurare I58016/ valabila 01.02.2025 - 31.01.2026 - OMNIASIG, Vienna Insurance Group | Brevet de Turism nr 7831/04.06.2003 - Mondiru Liliana | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.